Обмін та повернення

Згідно із законом «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з дня отримання замовлення.

Обмін/повернення можливий тільки в тому випадку якщо:
  • взуття не було в експлуатації;
  • збережено його товарний вид;
  • збережена оригінальна упаковка (пакет або коробка, з наклейками, зі штрих-кодами);
  • збережені бірки, що прикріпленні до взуття (кліпса на якій тримаються бірки також має бути ціла).

Як зробити:
  • Відмовитись від товару на пошті *
  • Забрати з пошти *

Якщо відмовились від товару на пошті
Необхідно зв'язатись з менеджером для бронювання іншого товару. Нова відправка буде як нового замовлення.
Якщо замовлення було по передоплаті, необхідно буде внести нову передоплату (так як попередня покриває послуги з доставки в обидві сторони).
Якщо замовлення було оплачено повністю, необхідно оплатити доставку в обидві сторони.

Якщо забрали з пошти, необхідно
1. Зв'язатись з менеджером для бронювання іншого товару.
2. Акуратно упакувати товар у повній оригінальній комплектації.
Заводську упаковку (пакети або коробки) з взуттям слід поміщати в додаткове пакування для транспортування. Ні в якому разі на фабричних пакетах/коробках не можна робити написи, позначки і т.д., обклеювати їх скотчем. Товари зі зіпсованим фабричним пакуванням не будуть підлягати обміну та поверненню з вини покупця.
3. Відправити:
  • Можна скористатись послугою “легке повернення” (доставка безкоштовна).
  • Відправити по даним, які надасть менеджер (необхідно оплатити доставку).
4. Надати менеджеру ЕН відправлення.

Шановні покупці звертаємо Вашу увагу:
  • Усі витрати за транспортування оплачує клієнт.
  • Під час відправлення посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі «Оголошена вартість», оскільки, в разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує поштова компанія.
  • У разі оформлення замовлення на декілька пар, необхідно відправляти тільки ту пару взуття, яка Вам не підійшла.
  • Заборонено вкладати аркуші з інформацією клієнта про причини обміну/повернення і т.п..
  • Обмін/повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою (накладним платіжем). Посилки, які клієнти відсилають з післяплатою, з пошти забиратися не будуть.
  • Адміністрація магазину не несе відповідальність за невідповідність розмірів товару прийнятим стандартам. Ми не є виробниками продукції, а тільки реалізуємо її.
  • У разі обміну друга відправка товару здійснюється після отримання та огляду товару, який Ви нам відправили (протягом 5 робочих днів).
  • При поверненні коштів покупцеві переказ здійснюється виключно на ту саму картку, з якої був переказ за товар.
  • При поверненні, кошти покупцеві будуть повернуті протягом 10 робочих днів з моменту отримання посилки.
  • При поверненні кошти будуть зараховуватись на картку клієнта, повертається тільки вартість товару, вартість за пересилку не повертається.

Якщо причиною обміну або повернення послужила помилка працівників магазину.
Магазин сплачує зворотню пересилку товару.
Під помилкою магазину мається на увазі:
• вислана не та модель;
• висланий не той розмір, що зазначений в замовленні;
• колір моделі не той, що зазначений в замовленні (наприклад: замість чорного, взуття виявилося рожевим). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору (яскраво червоний - кораловий), в зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може відрізнятися.

Гарантія не поширюється на декоративну «навісну» фурнітуру – аксесуари.
Декоративні елементи виробу не служать і не несуть жодного навантаження які пред'являються даному виробу для виконання своїх основних експлуатаційних функцій, а також вони не є основною конструктивною особливістю виробу. Отже, для використання декоративних елементів, виробник має право використовувати матеріали міцністю нижче ніж матеріали основної конструкції.
Made on
Tilda